دنی آلوز؛ مردی که در 38 سالگی قهرمان المپیک شد!

دنی آلوز؛ مردی که در 38 سالگی قهرمان المپیک شد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی امید برزیل موفق شد در رقابت های المپیک 2020 توکیو به مقام قهرمانی برسد و این عنوان را با شکست تیم ملی امید های اسپانیا در فینال رقابت ها به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، این قهرمانی برزیل یک نکته ویژه داشت و آن هم حضور بازیکنی مثل دنی آلوز در ترکیب سلسائو در این تورنومنت بود. دنی آلوز که اکنون 38 سال دارد، از سهمیه بالای 22 ساله های تیم ملی برزیل برای حضور در رقابت های المپیک استفاده کرد و در ترکیب تیم ملی کشورش حاضر شد و اکنون توانست به قهرمانی برسد.

دنی آلوز که کاپیتان برزیل در این تورنمنت بود، به شکلی فرمالیته در این بازی ها حضور نداشت بلکه او در ترکیب برزیل فیکس بود و در فینال المپیک، پاس گل اول برزیل را به متیوس کنیا داد تا بدین ترتیب در قهرمانی تیم ملی کشورش در این بازی ها بسیار موثر عمل کرده باشد.

آخرین باشگاه اروپایی دنی آلوز، پاری سن ژرمن بوده است که این مدافع راست برزیلی در سال 2019 آن را ترک کرد و راهی سائوپائولو در لیگ برزیل شد و هنوز هم در همان باشگاه حضور دارد.

دوران اوج این مدافع راست برزیلی که اکنون 38 سال دارد، در بارسلونا و بین سال های 2008 تا 2016 بوده است که اکنون آلوز با قهرمانی در المپیک یک افتخار دیگر هم در سنی بالا به دست آورد.

1470