پیروزی برزیل مقابل اسپانیا در فینال المپیک؛ مدال طلا بر گردن سلسائو

پیروزی برزیل مقابل اسپانیا در فینال المپیک؛ مدال طلا بر گردن سلسائو

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال رقابت های فوتبال المپیک 2020 توکیو، تیم ملی امید برزیل موفق شد با نتیجه 2 بر 1 در پایان 120 دقیقه تیم ملی اسپانیا را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این رقابت ها شود و به نوعی ناکامی خود در رقابت های کوپا آمریکا را که در برزیل برگزار شده بود، جبران کند.

به گزارش فوتبالی، این بازی هم مثل بسیاری دیگر از بازی های فوتبال المپیک 2020 توکیو در 90 دقیقه برنده ای نداشت و کار به وقت های اضافه و 120 دقیقه کشیده شد. در طول 90 دقیقه در این بازی، ابتدا ماتیوس کونیا روی پاس دنی آلوز برای برزیل گلزنی کرد که البته این گل در نیمه دوم بازی و در دقیقه 61 توسط میکل اویارزابال پاسخ داده شد. پاس گل اسپانیا را کارلوس سولر داد. با تساوی یک بر یک بود که بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

در وقت های اضافه این برزیل بود که از اسپانیا بهتر بازی می کرد و سوار بر کار شده بود و در نهایت توانست توسط مالکوم، گل برتری و قهرمانی خود را به ثمر برساند. این گل به نوعی روی بازی و عملکرد ضعیف وایخو به ثمر رسید و این مدافع رئال مادرید تا حدودی مقصر بود. گل پیروزی بخش برزیل در دقیقه 108 روی پاس آنتونی به ثمر رسید.

با این حساب تیم ملی امید برزیل توانست تیم ملی امید اسپانیا را شکست دهد و در رقابت های المپیک 2020 توکیو قهرمان شده و مدال طلای این بازی ها را به دست بیاورد.

1470