میلان و آتالانتا هنوز بر سر انتقال ایلیچیچ به توافق نرسیده اند

میلان و آتالانتا هنوز بر سر انتقال ایلیچیچ به توافق نرسیده اند

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که رسانه های ایتالیایی خبر از توافق میلان با یوسیپ ایلیچیچ می دهند، اما تاکید شده که باشگاه روسونری هنوز با آتالانتا به توافق نرسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت ایتالیا، باشگاه اهل برگامو برای فروش یوسیپ ایلیچیچ مبلغی بین 6 الی 8 میلیون یورو می خواهد در حالی که روسونری تمایل به پرداخت 4 میلیون یورو برای جذب این بازیکن اسلونیایی دارد.

ایلیچیچ 33 ساله یکی از بازیکنان موفق در شروع دوران اوج گیری آتالانتا تحت هدایت گاسپرینی بوده است؛ زمانی که او در جولای 2017 از فیورنتینا راهی این باشگاه شد.

ایلیچیچ تا ژوئن 2022 به همراه یک بند اختیاری برای تمدید یک ساله با باشگاه آتالانتا قرارداد دارد، اما او در تلاش است به هر نحو در همین تابستان از برگامو خارج شود.

این نشریه ایتالیایی در ادامه اضافه می کند که میلان با مهاجم سابق پالرمو به توافق رسیده است، اما هنوز هیچ توافقی بر سر مبلغ قرارداد با آتالانتا انجام نشده و طرفین در تلاش برای یافتن یک راه حل هستند.

ایلیچیچ در فصل 21-2020 سری آ موفق به انجام 28 بازی شد و در این بین او 6 گل و 10 پاس گل به ثبت رساند. او در مجموع 149 بار برای آتالانتا به میدان رفته است.

9404