تیکدری: با تراکتور قرارداد دارم اما هنوز چیزی مشخص نیست

تیکدری: با تراکتور قرارداد دارم اما هنوز چیزی مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تراکتور که اخباری درباره علاقه چند تیم به جذب او منتشر شده، به زودی و برای تعیین تکلیفش، جلسه‌‎ای با مدیران این باشگاه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذراند و بعد از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدیدش،  بازیکنانی نظیر میثم تیموری، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی و محمدرضا خانزاده را از دست داده و برخی اخبار غیررسمی حاکی از جدایی احتمالی محمدرضا اخباری و مهدی تیکدری از این تیم است.

اخباری که در بازار شایعات به تیمهایی مثل سپاهان و پرسپولیس لینک شده و درباره مهدی تیکدری هم این خبر به گوش می‌رسد که مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد و یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب اوست.

این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در مورد آخرین وضعیتش در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: طبیعی است که هر بازیکنی پیشنهادهایی داشته باشد اما من با تراکتور قرارداد 3 ساله دارم و بازیکن این تیم هستم. البته هنوز مشخص نیست چه اتفاقی در روزهای آینده رخ خواهد داد و قرار است طی 2-3 روز آینده جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشته باشم. امیدوارم هر چه خیر است، همان اتفاق بیفتد.

9697