اعلام ترکیب اسپانیا و برزیل؛ جدال ستارگان رئال مادرید و بارسلونا با دنی آلوز

اعلام ترکیب اسپانیا و برزیل؛ جدال ستارگان رئال مادرید و بارسلونا با دنی آلوز

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب اسپانیا و برزیل برای فینال جذاب و حساس المپیک توکیو اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا با حضور اویارزابال در خط حمله در ورزشگاه یوکوهاما به میدان می رود که بدین ترتیب رافا میر کار را از روی نیمکت آغاز می کند. میکل مرینو با مصدومیت سبایوس در ترکیب قرار می گیرد و اسکار گیل و کوکوریا به جای وایخو و میراندا در دو دفاع میانی جای می گیرند. ترکیب اسپانیا بدین شرح است : اونای سیمون، اسکار گیل، اریک گارسیا، پائو تورس، کوکوریا، زوبیمندی، میکل مرینو، پدری، آسنسیو، اویارزابال و دنی اولمو.

برزیل نیز با رهبری دیگو کارلوس و دنی آلوز در خط دفاعی و ماتیاس و ریچارلیسون در خط حمله در بازی حضور می یابد. ترکیب برزیل بدین شرح است : سانتوس، دنی آلوز، نینو، دیگو کارلوس، آرانا، آنتونی، برونو گیمارش، داگلاس لوئیز، کلودینیو، ماتیاس و ریچارلیسون.

بدین ترتیب آسنسیو و پدری از رئال مادرید و بارسلونا را می توان پرچمداران ترکیب اسپانیا در این بازی حساس دانست در حالی که دنی آلوز همچون کل مسابقات رهبر ترکیب برزیل خواهد بود. باید دید که کدام یک از دو تیم می توانند مدال طلای المپیک را کسب کنند و آیا اسپانیا پس از سالها مدال طلا را می برد یا این که برزیل از مدال طلای دوره قبلش دفاع می کند.

4125