گزارش روز؛ خرید تریپیر چه تاثیری روی آینده سه بازیکن منچستریونایتد می‌گذارد؟

گزارش روز؛ خرید تریپیر چه تاثیری روی آینده سه بازیکن منچستریونایتد می‌گذارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد همچنان در تلاش برای جذب چهارمین بازیکن در این پنجره نقل و انتقالاتی است که می تواند سرنوشت برخی بازیکنان فعلی را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Manchester Evening News، کمی بیش از سه هفته از پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی است و برخی از هواداران منچستر باور کرده اند که شاید دیگر خریدی در کار نخواهد بود. خود سولشر اقرار کرد که پس از جذب هیتون، سانچو و واران هر خریدی می تواند غنیمت باشد و به منظور تلاش برای کسب قهرمانی، این رویکرد و انتظار خریدهای بیشتر را داشتن طبیعی است.

جذب یک دروازه بان آماده و دو بازیکن کلاس جهانی، شاید برای رسیدن به اهداف مد نظر در فصل پیش رو کافی باشد اما برخی هواداران خواهان جذب بازیکنان بیشتری هستند. منچستر همچنان به دنبال جذب یک هافبک و یک دفاع راست قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است اما صحبت های سولشر نشان دهنده این است که حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد، کسی در باشگاه با آن مشکلی ندارد. اکثر هوادارات معتقدند که خرید یک هافبک میانی بیشترین تاثیر را در تیم خواهد داشت اما شاید جذب یک دفاع راست تاثیری بیشتری داشته باشد.

خرید بازیکنی چند کاره مانند کیرن تریپیر نه تنها فشار فیزیکی طی فصلی طولانی روی بیساکا را کاهش خواهد داد بلکه قابلیتی کاملا جدید در آن ناحیه از زمین به تیم اضافه خواهد کرد. منچستر یونایتد به دنبال افزایش حملات خود از سمت راست زمین است و توانایی تریپیر در اورلپ کردن و سانترهای دقیقش، او را به گزینه ای ایده آل مخصوصا از لحاظ همکاری با سانچو تبدیل می کند. کیرن همچنان توانایی بازی در پست دفاع چپ را نیز دارد اما شاید بزرگ ترین تاثیر این انتقال، تغییر آینده سه بازیکن یونایتد باشد.

دیوگو دالوت

میلان قصد دارد دالو را برای یک فصل دیگر به صورت قرضی به خدمت بگیرد اما یونایتد تا زمان تعیین وضعیت سمت چپ و راست دفاع خود، اجزای جدایی او را نخواهد داد. اگر آن ها بتوانند یک مدافع کناری جدید جذب کنند، بی درنگ اجازه جدایی دالوت را صادر خواهند کرد و انتقال او می تواند منابع مالی مورد نیاز برای جذب یک مدافع کناری را تامین کند.

برندون ویلیامز

انتظار می رود برندون ویلیامز تیم را به صورت قرضی ترک کند و نوریچ بیشترین شانس را برای جذب او دارد؛ اما او که از رده های پایه باشگاه به عنوان یک مدافع راست به تیم اصلی رسیده است، به دنبال مشخص شدن جایگاه طولانی مدتش در برنامه های باشگاه است. ویلیامز ۲۰ سال دارد و زمانی که توانست جلوتر از اتان لیرد خود را به تیم اصلی برساند، باعث شگفتی بسیاری از مربیان آکادمی شد.

اتان لیرد

لیرد پس از رهایی از مصدومیت علاقمند به انتقالی قرضی است و سرمربی سابق ام کی دانز که به تازگی به سوانسی پیوسته است او را مد نظر دارد.

با توجه به مطالب گفته شده، هنوز سه مدافع کناری ممکن است یونایتد را ترک کنند که البته تمام این ها بستگی به جذب یک مدافع دیگر دارد. شاید لازم باشد سولشر با جدیت بیشتری از سران باشگاه بخواهد یک مدافع کناری جذب کنند.

9404