هافبک سن پولتن گزینه جدید پرسپولیس؟

هافبک سن پولتن گزینه جدید پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی-  گفته می‌شود هافبک اسبق تراکتور و بازیکن تیم سن پولتن اتریش مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی که در پایان فصل گذشته و قبل از رفتن به فوتبال اتریش، پیشنهادهای داخلی زیادی داشت ترجیح داد پس از قهرمانی با تراکتور در جام حذفی شانسش را در اروپا امتحان کند منتهی اولین تجربه لژیونری این بازیکن، چیزی نبود که اسدی انتظارش را داشته باشد. 

اسدی در شرایطی راهی اتریش شد که در همان اوایل حضورش در سن‌پولتن از ناحیه نازک‌نی پا آسیب دید و به همین دلیل مدت زیادی از رقابت‌های لیگ اتریش دور بود و در هفته‌های پایانی فصل به ترکیب تیمش اضافه شد و نمایش خوبی در این مقطع ارائه داد و یکبار هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

او که یکسال از قراردادش با سن پولتن اتریش باقی مانده با توجه به سقوط تیمش به دسته پایین‌تر خواستار پایان همکاری با این باشگاه شده و حالا بر اساس برخی اخبار پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن است.

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی با توجه به اینکه این بازیکن قابلیت بازی در دو پست(هافبک دفاعی و مدافع میانی) را دارد و قبلا در نفت تهران و سایپا نیز در دفاع میانی به میدان رفته، به جذب این بازیکن بسیار علاقه‌مند است.

در این میان با توجه به اینکه اسدی یک فصل دیگر با باشگاه اتریشی قرارداد دارد، مدیران سن پولتن خواهان 300 هزار دلار برای صدور رضایتنامه این بازیکن شده‌اند.

البته اسدی اگر به تیمی اروپایی برود نیازی به پرداخت این پول ندارد منتهی در صورت بازگشت به لیگ برتر یا حضور در یک تیم آسیایی، باید این مبلغ را به حساب سن پولتن واریز کند. 

با توجه به اینکه پیش از این در نیم فصل لیگ اتریش، چند باشگاه ایرانی به دنبال جذب اسدی بودند، باشگاه اتریشی قصد ندارد این بازیکن را به راحتی به تیمهای ایرانی بدهد و به همین دلیل برای صدور رضایتنامه او شرط گذاشته است.

این وسط باشگاه پرسپولیس هم در صورتی که به شکل جدی پیگیر جذب اسدی باشد، حاضر به پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن نیست. آنها در صورتی سراغ اسدی خواهند رفت که او مشکل رضایتنامه نداشته باشد و پرسپولیس فقط برای عقد قرارداد با او هزینه کند. اتفاقی که پیش از این در هنگام جدایی مهدی ترابی از العربی و بازگشت او به لیگ برتر رخ داد و اسدی اگر می‌خواهد در پرسپولیس توپ بزند، باید مشکل رضایتنامه‌اش را حل کند.

7655