جلسه میلانی ها با سران چلسی برای باکایوکو

جلسه میلانی ها با سران چلسی برای باکایوکو

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک 26 ساله فرانسوی چلسی مورد توجه میلان ایتالیا قرار گرفته و بحث انتقال او در همین پنجره تابستانی بسیار جدی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای ایتالیا، جلسه ملاقاتی میان مدیران میلان و چلسی برنامه ریزی شده است تا در رابطه با انتقال تیموئه باکایوکو مذاکره شود؛ بازیکنی که قطعا برای فصل آینده در لندن نخواهد بود و تقریبا به طور قطع به ایتالیا بازمی گردد.

باکایوکو می خواهد پس از دوران درخشان قرضی که در فصل 19-2018 در میلان داشته، به این تیم ایتالیایی بازگردد. حتی با وجود عملکرد درخشان و امیدوار کننده ای که توماسو پوبگا در بازی های پیش فصل روسونری داشته، اما با توجه به این که فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر به دلیل حضور در رقابت های قهرمانی جام ملت های آفریقا چندین بازی میلان در طول فصل آینده را از دست خواهند داد، بنابراین علاوه بر حفظ پوبگا به یک هافبک جدید دیگر هم نیاز است.

اسکای بر این باور است که تیموئه باکایوکو در صدر لیست خرید میلان برای این منظور قرار دارد اما چلسی برای فرمول قرضی با گزینه حق خرید دائمی نیاز دارد تا قرارداد او را به مدت یک سال دیگر تمدید کند. نه تنها میلان، بلکه ناپولی هم علاقمند است تا این هافبک 26 ساله فرانسوی را یک بار دیگر به صورت قرضی برای فصل آینده در اختیار داشته باشد.

9404