انتقال لوکاکو به چلسی، راه ورود زیاش به میلان را هموار می کند

انتقال لوکاکو به چلسی، راه ورود زیاش به میلان را هموار می کند

پایگاه خبری فوتبالی - به سرانجام رسیدن انتقال روملو لوکاکو به چلسی می تواند خبر روحیه بخشی برای میلانی باشد که امیدوار به جذب حکیم زیاش از چلسی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچو مرکاتو، این رسانه چنین عنوان می کند که زیاش همیشه انتخاب نخست میلان برای جایگزینی هاکان چالهان اوغلو بوده است، چرا که او می تواند به عنوان هافبک هجومی، وینگر راست و حتی به عنوان متزالا در سیستم 3-3-4 در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرد.

چلسی در آستانه نهایی کردن انتقال لوکاکو از اینتر به ارزش 130 میلیون یورو می باشد؛ بنابراین برای افزایش بودجه نیاز به تعدیل سازی ترکیب فعلیش از جمله فروش بازیکنانی چون زیاش دارد.

آبی های لندن ممکن است با فرمول قرضی و گزینه حق خرید دائمی و همچنین یک بند بازخرید احتمالی موافقت کنند؛ درست مانند عملیاتی که برای جذب براهیم دیاز از رئال مادرید صورت گرفت.

زیاش در کنار تامی آبراهام یکی از کاندیداهای فروش در مارکت تابستانی محسوب می شوند. بنابراین خبر انتقال لوکاکو به اینتر می تواند برای هواداران روسونری گزارش مثبتی باشد؛ نه فقط به دلیل ضعیف شدن اینتر، بلکه چلسی در وضعیتی قرار می گیرد که مجبور به فروش زیاش خواهد شد.

9404