فابریزیو رومانو: پاری سن ژرمن به امضای قرارداد با مسی نزدیک شد

فابریزیو رومانو: پاری سن ژرمن به امضای قرارداد با مسی نزدیک شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی مدعی است که باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رسما قطع همکاری لئو مسی و بارسلونا اعلام شد و مسی در فصل آینده در باشگاه دیگری توپ خواهد زد. خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در این باره مدعی است که قوانین لالیگا اجازه تمدید قرارداد با لیونل مسی را نداد و مشکلات مالی فراوان نیز از این امر جلوگیری کرد. 

بیش از یک ماه است که مسی بازیکن آزاد محسوب می‌شود، اما تا پیش از دیروز، خیلی‌ها از تمدید قرارداد مسی صحبت می‌کردند و خیلی‌ها معتقد بودند که مسی فصل آینده نیز در نیوکمپ خواهد بود. اما این اتفاق رخ نداد و حالا این برنده جایزه شش توپ طلا، فصل آینده دیگر در بارسلونا توپ نخواهد زد. 

پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی به شدت به جذب مسی علاقه نشان داده‌اند و حالا فابریزیو رومانو تائید کرد که این باشگاه فرانسوی به عقد قرارداد با مسی نزدیک است. سران پاریس در حال آماده سازی قرارداد دو ساله هستند و مسی در صورت امضا کردن، تا سال 2023 در پارک دو پرنس توپ خواهد زد.

همچنین رومانو می‌گوید که در بیست و چهار ساعت گذشته، نیمار فشار زیادی به مسی برای پیوستنش به پاری سن ژرمن وارد کرده و پاریس نیز از جذب مسی بسیار مطمئن است.

4416