توضیحات مدیر برنامه اریکسن درباره بازگشت او به میادین مسابقات

توضیحات مدیر برنامه اریکسن درباره بازگشت او به میادین مسابقات

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه کریستین اریکسن دوری چهار یا پنج ماهه این هافبک از شرایط مسابقه را تکذیب کرد ولی در عین حال اعلام کرد که هیچ فشار و عجله ای در این مورد وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی نراتزوری اوایل این هفته به زمین تمرین اینتر بازگشت و طبق گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا، او به هم تیمی های خود گفته بوده که چهار یا پنج ماه دیگر به میادین بازمی گردد.

با این حال، مدیر برنامه اریکسن این گزارش را تکذیب کرد و گفت برنامه مشخصی در مورد بازگشت این بازیکن به میادین وجود ندارد:

"من شخصاً هرگز نشنیده ام که او این را بگوید. من از دیدن وضعیت خوب کریستین خوشحال شدم. مانند هر کس دیگری در آن شرایط، کریستین فقط می خواهد به بهترین شکل ممکن خود به عنوان پدر، شوهر، پسر، برادر و دوست باشد. هیچ برنامه خاصی وجود ندارد، هیچ عجله و فشاری هم وجود ندارد. هیچ چیزی."

اریکسن در جریان بازی نخست دانمارک در مرحله گروهی مسابقات یورو 2020 مقابل فنلاند در 12 ژوئن دچار ایست قلبی شد.

عملیات CPR فوری در زمین برای او انجام شد و پزشکان دانمارکی قبل از انتقال او به بیمارستان، جان او را نجات دادند و چند روز بعد، یک دستگاه دفیبریلاتور قلب در بدن او کار گذاشته شد.

بازیکن 29 ساله دیگر اجازه بازی در مسابقات لیگ سری آ را نخواهد داشت مگر این که این دستگاه از بدنش خارج شود. وی در هفته های آینده تحت معاینات پزشکی بیشتری قرار می گیرد.

اینتر با هاکان چالهان اوغلو به عنوان بازیکن آزاد قرارداد امضا کرد تا موقتا جای اریکسن را پر کند و منتظر پیشرفت های بیشتر در مورد آمادگی جسمانی ستاره سابق تاتنهام باشد.

9404