روزهای تعیین کننده برای لوکاکو در میان ادعاهای ضد و نقیض رسانه ها

روزهای تعیین کننده برای لوکاکو در میان ادعاهای ضد و نقیض رسانه ها

پایگاه خبری فوتبالی - مذاکرات بین چلسی و اینتر بر سر روملو لوکاکو ادامه دارد و اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می دهد که آبی ها می توانند آخرین پیشنهاد خود را تا آخر هفته ارائه دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، روملو لوکاکو قبلاً همه جزئیات را برای انتقال به استمفوردبریج متوجه شده است؛ جایی که او سالانه 12 میلیون یورو به علاوه حدود 3 میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد.

با این حال، قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا هنوز بر سر قیمت این بازیکن با اینتر به توافق نرسیده اند، بنابراین مذاکرات بین دو باشگاه همچنان در جریان است. اسکای اسپورتس بریتانیا گزارش داد که اینتر و چلسی در چند ساعت گذشته، مذاکرات مثبتی را در مورد توافق بر سر مهاجم بلژیکی انجام داده اند. باشگاه اینتر پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی را که شامل مالکیت مارکوس آلونسو می شد، رد کرد.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی است و نراتزوری می تواند آخرین پیشنهاد را از لندن تا آخر هفته دریافت کند. اما با این حال، هنوز مشخص نیست که اینتر چقدر تمایل دارد تا این بازیکن 28 ساله را بفروشد.

رسانه اسپورت ایتالیا ادعا می کند که اینتر کمتر از مبلغ 130 میلیون یورو برای لوکاکو را نمی پذیرد، در حالی که اسکای اسپورتس بریتانیا این رقم را کمی کمتر از این ها عنوان می کند؛ شاید پیشنهاد حدود 120 میلیون یورویی آبی های لندنی برای جذب مهاجم سابق خود کافی باشد.

9404