درخشش ادوزی جوان برای سیتیزن ها، گواردیولا را امیدوار کرده است

درخشش ادوزی جوان برای سیتیزن ها، گواردیولا را امیدوار کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل ادوزی ستاره اردوهای پیش فصل منچستر سیتی بوده که موفق شده گواردیولا را تحت تاثیر خود قرار دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، ساموئل ادوزی، وینگر 18 ساله سیتیزن ها که در سال 2019 از چلسی به منچستر سیتی پیوست، در تمام مسابقات دوستانه و تدارکاتی در اردوی پیش فصل تیمش موفق به گلزنی شده است.

برنامه پیش فصل تابستانی امسال در منچستر سیتی، فرصتی طلایی را برای بازیکنان جوان این باشگاه فراهم کرده است تا توجه پپ گواردیولا را به خود جلب کنند. با توجه به این که تعدادی از ستاره های سیتی پس از شرکت در مسابقات ملی از تعطیلات طولانی لذت برده اند، اما کسانی که تمرینات آماده سازی پیش فصل این تیم را پیگیری کرده اند، با چشم اندازی جوانگرایانه متشکل از جوانان بهترین آکادمی ها و کارخانه های استعدادیابی اروپا همراه شده اند. در این میان، سام ادوزی طی یک ماه گذشته از فرصتی که به او داده شده، نهایت استفاده را برده است.

گواردیولا پس از بازی ادوزی در دیدار مقابل بلکپول در آخرین بازی دوستانه تابستانی گفت:

"مانند سایر بازیکنان تیم، ادوزی هم به عنوان یک استعداد جوان با کیفیت ویژه (مردی که به قصد باز کردن دروازه حریفان به میدان می رود) برای وینگرها مهم است. او یک بازیکن جوان باورنکردنی است و سرعت خوبی دارد. نسبت به او صبور باشید. او کم کم دقایق بیشتری بازی می کند و این مهم است."

ادوزی در مورد منچستر سیتی و فصل پیش رو گفت:

"این یکی از آن فصول است که هرگز فراموش نمی کنید. من دستاوردهای خود را گرامی می دارم و گذشته خود را فراموش نمی کنم اما به سیتی آمدم تا بتوانم جام های مختلفی کسب کنم؛ کسب سه عنوان در یک فصل شگفت انگیز است. انتقال از لندن به منچستر آسان نبود، اما من عاشق فوتبالم و بسیار خوشحالم که این حرکت را انجام دادم."

ادوزی همچنین در آلمان نیز علاقمندانی داشت و چندین باشگاه بوندسلیگایی بر روند پیشرفت وی در میل وال نظارت می کردند.

پل دیکوف، مهاجم سابق سیتی که بعد از بازی های چشمگیر ادوزی در پیش فصل تحت تأثیر قرار گرفته، او را با وینگر دیگری که در این تیم است مقایسه کرد و گفت:

"هنگامی که ادوزی توپ را دریافت می کند، شبیه به ریاض محرز با تجربه عمل می کند. ادوزی از این شباهت و تجارب محرز استفاده کرده و قابل پیش بینی نیست. او همیشه با مدافع کناری سمت خود هماهنگ است و با او ارتباط کلامی دارد."

سرعت و توانایی های ادوزی در دور زدن مدافعان کناری، یادآور حرکات لروی سانه، وینگر سابق سیتی و فعلی بایرن مونیخ است. در حالی که سانه اکنون از سیتی جدا شده است، اما این تیم هنوز گزینه های زیادی در آن پست دارد؛ از جمله محرز، استرلینگ و فران تورس، ملی پوش اسپانیایی. بازیکنانی مانند فیل فودن، برناردو سیلوا و جک گریلیش نیز سایر گزینه های سیتیزن ها در این پست هستند.

9404