جهانبخش طرفداران فاینورد را امیدوار کرد

جهانبخش طرفداران فاینورد را امیدوار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تاثیرگذاری علیرضا جهانبخش در بازی دیشب فاینورد و لوزرن باعث شده هواداران تیم هلندی با امیدواری بیشتری منتظر درخشش وینگر ایرانی‌شان در بازیهای بعدی باشند.

به گزارش فوتبالی، جهانبخش که در اولین بازیهایش برای فاینورد نشان داده بود هنوز به فرم مورد نظر خودش و سرمربی فاینورد نرسیده، دیشب و در پیروزی 0-3 تیمش مقابل لوزرن در لیگ کنفرانس اروپا، روی گل دوم فاینورد تاثیرگذار بود و بعد از آنکه دروازه‌بان لوزرن نتوانست شوت او را به طور کامل مهار کند، تیم هلندی در ریباند به گل دومش رسید.

ویلم ویسرز روزنامه‌نگار هلندی در توئیتی که درباره بازی دیشب منتشر کرده، نوشته است: فاینورد مشغول تبدیل شدن به یک تیم هجومی است و جهانبخش هم در حال پیشرفت در این تیمش است.

یکی دیگر از طرفداران فاینورد هم توئیتش را به تعریف از علیرضا اختصاص داده و درباره او نوشته: نظرم درباره جهانبخش مثبت است. او را بازیکن باکیفیتی می‌دانم که به نسبت بازی قبلی فاینورد شرایط بهتری پیدا کرده و منتظرم هر چه زودتر او را در فرم ایده‌الش ببینم و شاهد گلزنی او برای فاینورد باشم.

برخی هواداران فاینورد به این نکته هم اشاره کردند که علیرضا هنوز تبدیل به بازیکن 90 دقیقه‌ای نشده و قطعا این اتفاق در هفته‌های آینده رخ خواهد داد.

1984