جدایی دو کاپیتان لالیگا در یک تابستان؛ به زودی هم‌تیمی می‌شوند؟

جدایی دو کاپیتان لالیگا در یک تابستان؛ به زودی هم‌تیمی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لالیگا تابستان شلوغ و عجیبی را سپری می کند چرا که دو کاپیتان بزرگ این لیگ اکنون جدا شده اند و این احتمال وجود دارد که مسی هم راهی پی اس جی شود و در کنار سرخیو راموس قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس که در فصل گذشته در آخرین سال قرارداد خود با رئال مادرید قرار داشت، خواستار تمدید قراردادی دو ساله بود اما رئال مادرید با این قضیه موافقت نکرد و در نهایت این مدافع اسپانیایی با اتمام قراردادش در شروع تابستان از رئال مادرید جدا شد و راهی پاریسن ژرمن شد و قراردادی دو ساله با پی اس جی بست.

از طرفی در بارسلونا هم اکنون غوغایی به پا شده است و لیونل مسی به طور رسمی از این باشگاه جدا شده است. مسی و بارسلونا بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و اکنون فوق ستاره آرژانتینی به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی هر باشگاهی که می خواهد بشود.

بسیاری از رسانه ها از جمله اسپورت کاتالونیا که نزدیکی بیشتری به باشگاه بارسلونا دارد، ادعا کرده است که پی اس جی برای جذب مسی شروع به کار کرده و به احتمال زیاد، مسی راهی پی اس جی خواهد شد و بدین ترتیب می توانیم شاهد هم تیمی شدن مسی و راموس باشیم؛ دو بازیکنی که در ال کلاسیکو ها به عنوان کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا تنش های زیادی را تجربه کرده اند.

1470