جدایی مسی از بارسلونا موجب انتقال امباپه به رئال مادرید می‌شود؟

جدایی مسی از بارسلونا موجب انتقال امباپه به رئال مادرید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که قراردادی جدید با لیونل مسی به امضا نخواهد رسید و بدین ترتیب فوق ستاره آرژانتینی پس از سال ها حضور در جمع آبی و اناری پوشان، اکنون باید از این باشگاه جدا شده و روانه تیم دیگری شود.

به گزارش فوتبالی، اما جدایی مسی از بارسلونا علاوه بر اینکه به طور مستقیم به سود رئال مادرید است چرا که باعث تضعیف بارسلونا می شود، به طور غیر مستقیم هم می تواند برای رئال مادرید مفید باشد.

یکی از مقاصد احتمالی لیونل مسی که بیشتر رسانه ها از جمله اسپورت کاتالونیا معتقدند که مسی به آنجا خواهد رفت، پاریسن ژرمن است. پی اس جی با ریاست ناصر الخلیفی اگر بتواند مسی را جذب کند، برای اینکه بتواند دستمزد او را بپردازد مجبور می شود که یکی از ستارگان خود را کنار بگذارد چرا که پی اس جی در حال حاضر هم بازیکنانی دارد که دستمزد بالایی می گیرند؛ آن ها به طور همزمان نیمار و امباپه را در ترکیب خود دارند.

رئال مادرید به طور جدی مشتری امباپه است و خبرنگاران نزدیک به پرز اعلام کرده اند که باشگاه رئال مادرید در این ماه تلاش خود را برای جذب امباپه به کار خواهد بست. اگر مسی راهی پی اس جی شود، با توجه به اوضاع مالی که برای تیم فرانسوی پیش می آید، در آن صورت کار برای رئال مادرید بسیار ساده تر خواهد شد و پی اس جی مجبور به فروش امباپه می شود و مسی بدین ترتیب می تواند با جدایی از بارسا و رفتن به پی اس جی موجب انتقال امباپه به رئال مادرید هم بشود.

1470