عکس؛ مسی و لاپورتا هنگام تمدید قرارداد در سال 2009

عکس؛ مسی و لاپورتا هنگام تمدید قرارداد در سال 2009

پایگاه خبری فوتبالی - همه چیز میان لیونل مسی و بارسلونا به پایان رسید و بدین ترتیب فوق ستاره آرژانتینی پس از سال ها حضور در میان آبی و اناری پوشان اکنون از این تیم جدا خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که مقصد بعدی مسی کدام باشگاه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در تابستان گذشته هم قصد جدایی از بارسلونا را داشت اما در نهایت این تصمیم را عوض کرد و در بارسا ماند و انتقادات تندی را روانه مدیریت وقت باشگاه کرد. پس از مدتی بارتومئو استعفا داد و چند ماه بعد با برگزاری انتخابات باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا به عنوان مدیر جدید بارسلونا انتخاب شد و بارسایی ها امید زیادی داشتند که با آمدن لاپورتا مسی در بارسلونا ماندگار شود و این قرارداد تمدید شود چرا که لاپورتا و مسی رابطه‌ی خوبی در گذشته داشته اند؛ اما اکنون چنین اتفاقی نیفتاد باشگاه بارسلونا اعلام کرد که قرارداد جدیدی بسته نخواهد شد.

خوان لاپورتا در سال 2009 که ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، قرارداد لیونل مسی را تمدید کرد و این تصویر از آن روز به ثبت رسید. این عکس همان چیزی بود که هواداران بارسلونا انتظار داشتند در سال 2021 هم تکرار شود اما قضیه به شکل دیگری رقم خورد.

1470