از پاریسن ژرمن تا منچسترسیتی؛ مقصد بعدی مسی کجاست؟

از پاریسن ژرمن تا منچسترسیتی؛ مقصد بعدی مسی کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی لیونل مسی از بارسلونا رسمی شد چرا که این باشگاه به طور رسمی اعلام کرد که تمدید قرارداد با مسی صورت نخواهد پذیرفت و بدین ترتیب مسی از بارسلونا رفتنی می شود. 

به گزارش فوتبالی، گمانه زنی ها درباره آینده لیونل مسی بسیار زیاد است اما دو باشگاه در متن این ماجرا قرار دارند و گمانه زنی هایی وجود دارد که مسی به آن ها خواهد رفت. این دو باشگاه عبارتند از پاریسن ژرمن و منچسترسیتی.

پی اس جی تیمی است که می تواند لئو را به خدمت بگیرد و توان انجام این کار را دارد. باشگاه فرانسوی  نیمار، یکی از دوستان صمیمی مسی را در ترکیبش دارد و بدین ترتیب دوباره این زوج طلایی می توانند کنار هم بازی کنند. تیم فرانسوی بدین ترتیب با نیمار، امباپه و مسی می تواند مخوف ترین خط حمله فوتبال دنیا را در اختیار داشته باشد. هر چند که مشخص نیست در این صورت امباپه در پی اس جی باقی خواهد ماند یا نه. دی ماریا دیگر دوست صمیمی مسی که گل قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا را هم به ثمر رساند در پاریسن ژرمن توپ می زند و او هم می تواند به انتقال مسی به پی اس جی کمک کننده باشد.

در سویی دیگر منچسترسیتی قرار دارد. پپ گواردیولا، سرمربی محبوب لیونل مسی، می تواند در این انتقال به سود تیم انگلیسی عمل کند. مسی بهترین سال‌های فوتبالی خود را زیر نظر گواردیولا داشته است. البته با توجه به اینکه گریلیش در مسیر پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد، روزنامه اسپورت کاتالونیا مدعی شده که من‌سیتی از نظر مالی نمی تواند مسی را جذب کند و بدین ترتیب قید او را خواهد زد.

1470