کالابریا: کمی احساسی ناراحتی دارم اما به خوبی ریکاوری می شوم

کالابریا: کمی احساسی ناراحتی دارم اما به خوبی ریکاوری می شوم

پایگاه خبری فوتبالی - داویده کالابریا که در اواخر فصل گذشته یک عمل جراحی بر روی زانوی خود انجام داد، به تازگی به تمرینات گروهی اضافه شده و در دیدار دوستانه برابر والنسیا نیز به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، میلان شب گذشته در چهارمین دیدار دوستانه پیش فصلش به مصاف والنسیا رفت و پس از کسب تساوی صفر صفر، سرانجام در ضربات پنالتی تن به شکست داد. میلان در این دیدار، بازی خوبی انجام داد و چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما در ضربات پایانی ناکام بودند و راده کرونیچ ضربه پنالتی خود را از دست داد.

پس از پایان بازی، داویده کالابریا در مصاحبه ای، از آخرین وضعیت مصدومیت و بهبودی اش خبر داد و گفت:

"خوشحالم از اینکه سرانجام به میادین بازگشتم، تنها هشت روز است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و بنابراین هنوز در حال تکمیل بهبودی ام هستم."

"به دلیل عمل جراحی جزئی که داشتم، مدتی خارج از زمین مسابقه بودم و هنوز هم گاهی اوقات احساس ناراحتی دارم اما به خوبی در حال ریکاوری هستم. حالا دو بازی بزرگ دوستانه مهم دیگر مانند بازی برابر رئال مادرید دارم."

"باید آمادگی بدنی و ثبات تیمی خود را تقویت کنیم و در مسیر درستی قرار داریم. تیم های نیس و والنسیا از ما جلوتر بودند؛ نیس دو هفته و والنسیا یک هفته زودتر از ما، اردوهای پیش فصل خود را آغاز کرده اند. بنابراین این 7 یا 14 روز بیشتر، تفاوت زیادی ایجاد می کند. فکر می کنم به لحاظ بدنی، هم اکنون در شرایط خوبی هستیم."

9404