سود هنگفت شیاطین سرخ بابت انتقال احتمالی لوکاکو از اینتر به چلسی

سود هنگفت شیاطین سرخ بابت انتقال احتمالی لوکاکو از اینتر به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - اگر روملو لوکاکو در این تابستان اینتر را به مقصد چلسی ترک کند، شیاطین سرخ سود مالی هنگفتی از این انتقال به دست خواهند آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکسپرس، گفته می شود که پیشنهاد چلسی برای جذب روملو لوکاکو، مهاجم سابق آبی های لندن و فعلی اینتر که شامل جابجایی با یک بازیکن (به احتمال زیاد مارکوس آلونسو) به علاوه پرداخت مبلغی بالغ بر هشتاد و پنج میلیون پوند بوده، با شکست مواجه شده است. با این حال، انتظار می رود که قهرمانان اروپا رقم پیشنهادی خود را افزایش داده و گلزن ملی پوش بلژیکی را هر طور که شده به استمفوردبریج بازگردانند.

باشگاه اینتر ایتالیا از حدود دو سال پیش تا کنون هنوز مبلغ چهل و هفت میلیون پوند از قسط های خرید روملو لوکاکو از یونایتد را به شیاطین سرخ منچستری بدهکار است. همچنین مدیران منچستر یونایتد بند مخصوصی را در قرارداد فروش این بازیکن بلژیکی به اینتری ها قرار داده بودند که باعث می شود در نهایت و با احتساب اقساط باقی مانده، قهرمانان ایتالیا بیش از نصف مبلغ فروش مهاجم ملی پوش خود در آینده را به این تیم انگلیسی پرداخت نمایند.

مشکلات اقتصادی و بحران مالی باشگاه اینتر، پیش از این نیز منجر به فروش اشرف حکیمی، ملی پوش مراکشی نراتزوری به پاریسن ژرمن فرانسه شده بود.

9404