بزرگ‌ترین مانع امباپه برای پیوستن به رئال مادرید چه کسی است؟

بزرگ‌ترین مانع امباپه برای پیوستن به رئال مادرید چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این تابستان و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده است، حرف و حدیث ها درباره کیلیان امباپه و احتمال پیوستن او به رئال مادرید به اوج خود رسیده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان گذشته خریدی بزرگ و کهکشانی نداشته است و به نظر می رسد که فلورنتینو پرز تمرکز خود را بر روی بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گذاشته و همین مسئله موجب شده تا انتقادات از پرز بالا بگیرد چرا که رئال مادرید در فصل گذشته نتوانست هیچ جامی به دست بیاورد و اگر این مسئله در فصل پیش رو هم تکرار شود برای هواداران رئال مادرید قابل قبول نخواهد بود.

خبرنگاران و رسانه هایی که نزدیک به پرز هستند خبر داده اند که ریاست رئال مادرید در ماه آگوست یعنی در همین ماه برای جذب امباپه اقدام می کند. اما به نظر می رسد که یک سد بزرگ در این راه وجود دارد.

در اصل اصلی ترین مخالف جدایی امباپه از پی اس جی و کسی که تمام تلاشش را می کند تا او را در پاریسن ژرمن نگه دارد، ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاریسن ژرمن است چرا که او علاقه‌ی ویژه ای به امباپه دارد و معتقد است که او می تواند بهترین بازیکن جهان شود.

از سویی رابطه ناصر الخلیفی در قضیه سوپرلیگ با رئال مادرید و پرز قدری خراب شد چرا که پی اس جی از تیم هایی بود که از سوپرلیگ حمایت نکرد و طرح پرز در نهایت زمین خورد و اکنون روی قضیه امباپه رابطه این دو می تواند تیره تر هم بشود.

1470