حادثه دردناک برای میشائیل بالاک؛ مرگ پسر 18 ساله‌اش در سانحه رانندگی

حادثه دردناک برای میشائیل بالاک؛ مرگ پسر 18 ساله‌اش در سانحه رانندگی

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو بالاک پسر نوجوان ستاره سابق تیم ملی آلمان و چلسی پس از تصادف با یک موتور چهارچرخ در نزدیکی خانه محل تعطیلات خانوادگی در پرتغال، جان خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، پسر 18 ساله میشائیل بالاک صبح پنجشنبه با یک اتفاق ناگوار جان خود را از دست داد و تلاش آتش نشان ها برای نجات جان امیلیو در منطقه ویاس دومار بی نتیجه بود. شبکه TVI24 در تلویزیون پرتغال گزارش داده است که این تراژدی در منطقه ترویا در جنوب لیسبون در نزدیکی محل اقامت خانواده بالاک رخ داده است. 

آتش نشان ها با خدمات اورژانس به سرعت خودشان را به محل رساندند اما نتوانستند پسر بالاک را نجات بدهند. این حادثه در زمانی رخ داده است که یک موتور چهارچرخ که در خارج از مسیر حرکت می کرده، به قربانی برخورد کرده است و او را به سمت خانه محل اقامتشان پرتاب کرده است.  یکی از ماموران آتش نشانی که در منطقه حاضر شده بود، گفت:" می دانم که قربانی پسر یک فوتبالیست مشهور بوده است اما جزئیات دقیقی از او ندارم." 

در حقیقت به نظر می رسد که موتور چهارچرخ از مسیر خود خارج شده است و به همین خاطر روی قربانی افتاده و باعث مرگ پسر بالاک شده است. تلاش ها برای احیای امیلیو بالاک ناموفق بوده است. 

جسد این نوجوان به انیستیتو فورنسیک در شهر سانتیاگو منتقل شده است.  بالاک  تا کنون واکنشی به این حادثه وحشتناک نداشته است. ستاره سابق چلسی که در سال 2012 از فوتبال بازنشسته شد صاحب سه فرزند از رابطه اش با سیمونه لامبه بوده است. این دو در سال 2008 با هم ازدواج کردند اما چهار سال بعد از همدیگر جدا شدند. امیلیو در سال 2002 متولد شد که دومین فرزند بالاک بود. لوئیز دیگر فرزند خانواده یک سال بزرگتر از او بوده است. جوردی کوچکترین فرزند میشائیل نیز سه سال کوچک تر از امیلیو است. 

4125