ضربه سر مهارنشدنی ستاره سابق آرسنال، تیم بکام را نجات داد

ضربه سر مهارنشدنی ستاره سابق آرسنال، تیم بکام را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - کیران گیبز با ضربه سر خود در نیمه دوم توانست یک امتیاز را برای اینتر میامی با هدایت فیل نویل در بازی شب گذشته مقابل اورلاند سیتی به ارمغان بیاورد.

به گزارش فوتبالی، تیم دیوید بکام در نیمه اول با گل آنتونیو کارلوس عقب افتاده بود. گیبز بازیکن سابق ارسنال اما در دقیقه 66 با ضربه سر توانست دوازدهمین گل دوران فوتبالش را به ثمر برساند و اینتر میامی را به بازی برگرداند. گیبز پیش از این شش گل برای ارسنال و پنج گل برای وست برومویچ به ثمر رسانده بود. به هر صورت به نظر می رسد که اینتر میامی از گلزنی او خیلی خوشحال است چرا که شب گذشته در حالی که فقط یکی از دو شوتشان در چارچوب بود توانستند پیروز شوند. 

البته تیم نویل با این شکست همچنان در قعر جدول کنفرانس شرق قرار دارد. نویل ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان مربی عملکرد وحشتناکی را داشته است.  تیم او فقط سه تا از پانزده بازی خود در این فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته آن هم در حالی که ستارگانی نظیر گونزالو هیگواین و ماتوئیدی در این تیم توپ می زنند. فیل نویل پس از شکست چند هفته پیش تیمش در مقابل نیو انگلند با نتیجه پنج بر صفر گفته بود:" 23 فینال برای ما مانده و باید این بازیها را به چشم 23 بازی حذفی ببینیم."

میامی در سه بازی اخیرش پنج امتیاز کسب کرده است. آنها در مقابل فیلادلفیا یونیون به تساوی یک بر یک تن دادند در مقابل مونترال اف سی با نتیجه دو بر یک پیروز شدند و در بازی شب گذشته نیز کار را با تساوی یک بر یک به پایان بردند و حالا باید در نیمه دوم فصل نتایج بسیار بهتری کسب کنند.

4125