عکس؛ پدیده آرسنال در کنار دیواری از نامه‌های حمایتی و خرس عروسکی

عکس؛ پدیده آرسنال در کنار دیواری از نامه‌های حمایتی و خرس عروسکی

پایگاه خبری فوتبالی - بوکایو ساکا ستاره آرسنال و تیم ملی انگلیس بعد از آن که دیواری از پیام های حمایتی را از جانب هواداران فوتبال دریافت کرد، کاملا شگفت زده شد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 19 ساله با آزار نژادی در شبکه های اجتماعی پس از شکست انگلیس در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا در فینال یورو 2020 مواجه شده بود. ساکا در پایان بازی بیانیه ای منتشر کرد و گفت که برایش قابل پیش بینی بوده است که به خاطر از دست دادن پنالتی با توهین های نژادپرستانه مواجه شود. بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، شاهزاده ویلیام و اوسین بولت اسطوره دو و میدانی جهان برخی از شخصیت های مشهوری بودند که توهین ها به ساکا را محکوم کردند.

بیش از یک میلیون هوادار انگلیسی درخواستی را امضا کردند تا پس از هجمه ها به رشفورد و سانچو، هر گونه توهین نژادپرستانه در میادین فوتبال ممنوع شود.

حالا آرسنال ویدیویی از ساکا منتشر کرده است که این بازیکن وقتی وارد سالن بدنسازی می شود، با دیواری مملو از هزاران پیام حمایتی مواجه می شود. بازیکن لندنی در ابتدا می گوید که زبانش بند آمده است و کمی بعد می گوید:"چطور می توانم به خاطر همه این چیزها از شما تشکر کنم؟" 

ساکا در بیانیه خود پس از شکست انگلیس در فینال یورو 2020 خواستار مقابله با توهین ها در شبکه های اجتماعی شده بود چرا که سانچو و رشفورد نیز همچون او مورد توهین های نژادپرستانه قرار گرفته بودند.

4125