عکس؛ مصدومیت وحشتناک مدافع لسترسیتی و شکستگی استخوان پایش

عکس؛ مصدومیت وحشتناک مدافع لسترسیتی و شکستگی استخوان پایش

پایگاه خبری فوتبالی - وسلی فوفانا ستاره لسترسیتی اعلام کرد که در بازی دوستانه روز چهارشنبه مقابل ویارئال پس از تکل خشن بازیکن حریف دچار شکستگی استخوان پا شده است.

به گزارش فوتبالی، فر نینیو مهاجم ویارئال با یک تکل خشن در ورزشگاه کینگ پاور باعث مصدومیت مدافع 20 ساله شد.  فوفانا که فصل درخشانی را  با لستر داشته به علت این تکل خشن از زمین خارج و به بیمارستان منتقل شد. مدافع تیم زیر 21 ساله فرانسه ساعاتی پس از این اتفاق پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد و از باشگاه لسترسیتی و کادر پزشکی تشکر کرد و اعلام کرد که دچار شکستگی از ناحیه استخوان نازک نی شده است اما قول داد که هر چه سریع تر و با قدرتی بیشتر برگردد.

فوفانا در پیامی اینستاگرامی نوشت:" سلام بچه ها، خیلی ممنون از پیام هایتان. روز بدی بود اما در یک باشگاه بی نظیر با یک کادر پزشکی فوق العاده حضور دارم. بعد از معاینه نهایی به شما خبرهای بیشتری را خواهم داد اما در حال حاضر می دانم که پایم از ناحیه استخوان نازک نی دچار شکستگی شده است.سریع و قوی تر باز خواهم گشت. نگران نباشید."

هم تیمی های فوفانا در لستر نیز برای بازیکن سابق سن اتین پیام های روحیه بخش فرستادند. جیمی واردی نوشت:" نیرومندتر و بهتر باز  خواهی گشت." و جیمز جاستین نوشت:" با نیروی بیشتری برگرد، برادر."

لستر در بازی پیش فصل مقابل ویارئال با نتیجه سه بر دو پیروز شد اما نتیجه تحت تاثیر مصدومیت وحشتناک فوفانا قرار گرفت.

4125