تغییرات نیمکت استقلال در فاصله دو بازی با فولاد(عکس)

تغییرات نیمکت استقلال در فاصله دو بازی با فولاد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- نیمکت استقلال در فاصله دو تقابل با فولاد چقدر تغییر کرده است؟

به گزارش فوتبالی، اسفند ماه سال گذشته بود که مجیدی دوباره هدایت استقلال را به عهده گرفت و در اولین بازی‌اش روبروی فولاد و جواد نکونام قرار گرفت.

مجیدی در بازگشت به استقلال، فراز کمالوند، صالح مصطفوی، فرشاد ماجدی، بهزاد غلامپور، بهزاد نوشادی و یوسف دانشیار را به عنوان همکارانش معرفی کرده بود.

از این جمع، فراز کمالوند که به عنوان مدیر فنی در کنار استقلال بود و به نظر می‌رسید نقش بسیار مهمی در بین همکاران مجیدی داشته باشد، بعد از بازیهای این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از استقلال جدا شد تا سرمربی سایپا شود.

یوسف دانشیار هم راهی قطر شد تا این بار در الغرافه با استراماچونی همکاری کند. فرشاد ماجدی هم به خاطر مسائلی که بین او و مجیدی در سفر استقلال به اراک رخ داده بود، از کادر فنی آبی‌ها جدا شد تا صالح مصطفوی تنها کسی باشد که فرهاد مجیدی می‌تواند در طول بازی با او درباره مسائل فنی مشورت کند.

حالا و با اخراج مجیدی در بازی دیشب استقلال و گل گهر، نیمکت استقلال در فینال جام حذفی، خلوت‌تر از قبل شده و تنها کسی که در طول بازی می‌تواند از کنار زمین نکات فنی را به شاگردان مجیدی منتقل کند، صالح مصطفوی است و باید دید غیبت مجیدی چه تاثیری روی عملکرد تیمش در فینال جام حذفی خواهد داشت.

1984