سردار آزمون؛ آخرین گزینه اینتر برای جانشینی لوکاکو/ پیشنهاد نراتزوری برای ولاهوویچ رد شد

سردار آزمون؛ آخرین گزینه اینتر برای جانشینی لوکاکو/ پیشنهاد نراتزوری برای ولاهوویچ رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون یکی از گزینه‌های آلترناتیو تیم فوتبال اینتر برای جانشینی لوکاکو در صورت خروج احتمالی مهاجم بلژیکی است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، با محتمل شدن جدایی روملو لوکاکو که شایعه پیوستن‌اش به چلسی شنیده می‌شود، اینتر هم شروع به شناسایی بازیکنانی جدیدی برای پر کردن جای خالی مهاجم بلژیکی‌اش کرده و در این بین گزینه نخست دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا است که پاراتیچی در تاتنهام هم با جدیت در پی جذب او است.

طبق گزارش کالچومرکاتو؛ باشگاه اینتر برای خرید ولاهوویچ پیشنهادی ارائه کرده که تیم فلورانسی آن را رد کرده است. این سایت نوشته است که جدایی لوکاکو از اینتر با وجود 130 میلیون یورویی که این تیم می‌خواهد، تقریباً قطعی است.

ولاهوویچ، دووان زاپاتا از آتالانتا و جان‌لوکا اسکاماکا از ساسولو گزینه‌های اینتر برای جانشینی لوکاکو هستند. در این میان باشگاه برای خرید ولاهوویچ 21 ساله پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه کرده اما این پیشنهاد رد شده است.

در این بین کوریره نوشته است؛ لوکاکو صحبت‌های مفصلی با اینزاگی داشته و به او یادآور شده که قصد ترک اینتر را ندارد اما به نظر می‌رسد که باشگاه او را به سمت جدایی سوق می‌دهد. گاتزتا نیز بر همین اساس؛ زاپاتا، ولاهوویچ، راسپادوری، کوره‌آ، یوویچ (به صورت قرضی) و در نهایت سردار آزمون که تنها یک سال از قراردادش با زنیت باقی مانده به ترتیب گزینه‌های اینتر برای پر کردن جای لوکاکو هستند. گاتزتا تاکید می‌کند که دو نام اصلی برای اینتر؛ زاپاتا و ولاهوویچ هستند و سایر گزینه‌ها از جمله آزمون، تنها آلترناتیو محسوب می‌شوند.

فصل جدید سری A از هفده روز دیگر آغاز می‌شود و سرمربی جدید این تیم سیمونه اینزاگی فرصت بسیار کمی برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای لوکاکو دارد چه برسد به اینکه بتواند او را با تیم و تاکتیک‌های خود تطبیق دهد.

۴۱۵۴