واکنش توخل به احتمال پیوستن لوکاکو به چلسی

واکنش توخل به احتمال پیوستن لوکاکو به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی مدعی است که خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا، خواستار پیوستن به چلسی هستند.

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی مدعی هستند که آبی‌های لندن در حال آماده کردن پیشنهاد مناسب و جدید برای جذب روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر هستند. پیشنهاد اول چلسی که شامل 100 میلیون یورو به اضافه مارکوس آلونسو بود، توسط نراتزوری رد شد، اما آبراموویچ و توخل فعلا تسلیم نشده‌اند و می‌خواهند به هر قیمتی، روملو لوکاکو را به استمفورد بریج بازگردانند. 

به نقل از فوتبالی، سرمربی سابق دورتموند و پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پس از مسابقه دوستانه برابر تاتنهام که با تساوی 2-2 به اتمام رسید، درباره لوکاکو گفت: "راجع به بازیکنانی که در ترکیب ما نیستند، صحبت نمی‌کنم. لوکاکو یک بازیکن خارق العاده است، اما در حال حاضر بازیکن اینتر محسوب می‌شود و من اجازه ندارم در چنین شرایطی صحبت کنم. می‌توانید تصور کنید که خیلی از بازیکنان، دوست دارند به چلسی بپیوندند، اما ما راجع به آن‌ها صحبت نخواهیم کرد. هیئت مدیره بازیکنان را پیشنهاد نمی‌دهد و شرایط اینگونه نیست. ما با هیئت مدیره درباره شرایط بازیکنان و نظرات خودمان صحبت می‌کنیم و در آخر به دنبال هدف خود خواهیم رفت و البته این چالش بسیار بزرگی است."

4416