اتفاقی که ستاره سابق فوتسال را سوژه کرد

اتفاقی که ستاره سابق فوتسال را سوژه کرد

پایگاه خبری فوتبالی- زنده‌یاد کاظم محمدی در دوران حضورش در تیم ملی فوتسال، به خاطر یک اتفاق عجیب سوژه رسانه‌ها شده بود.

به گزارش فوتبالی، تلخ‌ترین خبر دیروز ورزش ایران خبر درگذشت کاظم محمدی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال بود که کام همه را تلخ و ویروس لعنتی کرونا جدیدترین قربانی‌اش را از بین اهالی فوتسال انتخاب کرد.

مرحوم محمدی که سابقه آقای گلی آسیا را دارد، در سال 1383 و در زمانی که عضو تیم ملی فوتسال بود، به خاطر یک اتفاق عجیب، حسابی مورد توجه قرار گرفت.

داستان مربوط به بازی تیم ملی فوتسال مقابل آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2004 است. دیداری که با پیروزی 1-6 آرژانتین به پایان رسید و اشتباهات داوری نقش مهمی در ثبت آن نتیجه داشت.

آنطور که خبرگزاری ایرنا نوشته، در دقیقه 35 بازی و زمانی که تیم ایران 4 بر یک از تیم آرژانتین عقب افتاد، کاظم محمدی به خاطر اعتراض به داوری کارت قرمز گرفت و اخراج شد. محمدی هم در واکنش به این ماجرا قصد حمله و زدن داور را داشت که توسط صادق درودگر سرپرست تیم از زمین بیرون برده شد.

نوع برخورد درودگر با کاظم محمدی به شکلی بود که به نظر می‌رسید طرفین با یکدیگر درگیر شده‌اند منتهی درودگر در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که اصلا با محمدی درگیر نشده و فقط او را به بیرون از زمین هدایت کرده است. اظهارنظری که حسابی سوژه شد و در برنامه نود هم عادل فردوسی‌پور به این ماجرا واکنش نشان داد و تا مدتها به سبک خودش با مدل هدایت کردن درودگر شوخی می‌کرد.

1984