نمایی دیدنی از ورزشگاه استمفوردبریج در بازگشت هواداران

نمایی دیدنی از ورزشگاه استمفوردبریج در بازگشت هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و تاتنهام در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در این بازی تدارکاتی تابستانی به تساوی رسیده باشد.

به گزارش فوتبالی، گل های چلسی را در این بازی حکیم زیاش به ثمر رساند. در واقع این بازیکن مراکشی در این بازی دبل کرد و دو گل به ثمر رساند. گل های تاتنهام هم توسط لوکاس مورا و استیون برگوین به ثمر رسیدند.

این بازی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار می شد و هواداران نسبتا زیادی برای این بازی آمده بودند به طوری که تعداد تماشاگرانی که برای دیدن این بازی روانه ورزشگاه شده بودند، بیشترین تعداد در 510 روز اخیر یعنی از زمان شیوع و همه گیری ویروس کرونا بوده است.

چلسی به همراه توماس توخل امیدوار است که بتواند در این روز ها خرید های خوبی داشته باشد و روملو لوکاکو را جذب کند تا مشکلی که در خط حمله با بازیکنانی مثل تیمو ورنر دارد حل شود و مشکل گلزنی نداشته باشند.

چلسی که در فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد اکنون می خواهد در فصل جدید علاوه بر تلاش برای تکرار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، در مسیر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هم حرکت کند.

1470