گاتزتا: هافبک یوونتوس در رادار میلان قرار دارد

گاتزتا: هافبک یوونتوس در رادار میلان قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند که سران آث میلان، وضعیت آرون رمزی هافبک ولزی باشگاه یوونتوس را زیر نظر گرفته‌اند و احتمالا او جانشین هاکان چالهان‌اوغلویی خواهد شد که چند هفته پیش به اینتر پیوست. 

به گزارش فوتبالی، آرون رمزی از زمان ترک آرسنال و پیوستنش به یوونتوس، نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب بیانکونری پیدا کند. اما در دیدار تدارکاتی اخیر یوونتوس مقابل مونزا، آلگری او را در یک پست جدید به بازی گرفت و بعد از پایان بازی به تمجید از عملکرد هافبک سابق توپچی‌ها پرداخت. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، بانوی پیر باید از دست بازیکنان با دستمزدهای هنگفت، خلاص شود، مخصوصا اگر در نظر داشته باشند که بخواهند میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا را به تورین بازگردانند. در واقع رمزی در پروژه جدید یوونتوس جایی ندارد و یک انتقال قرضی می‌تواند راه حل باشد و به گفته روزنامه‌ها، میلان یک گزینه محسوب می‌شود. 

این هافبک سی ساله در جولای سال 2019 به طور رایگان از آرسنال به یوونتوس پیوست و قرارداد او در سال 2023 به پایان خواهد رسید. رمزی از زمان آمدنش به آلیانز استادیوم، در شصت و پنج دیدار به میدان رفته و در طول این دو سال، درگیر مصدومیت‌های فراوانی شده و هجده بازی را به خاطر مصدومیت، غایب بوده است.

4416