کومان: بارسلونا در مقابل سالزبورگ عالی کار کرد اما از شکست خوردن متنفرم

کومان: بارسلونا در مقابل سالزبورگ عالی کار کرد اما از شکست خوردن متنفرم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا علی‌رغم شکست برابر سالزبورگ، از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش کاتالان‌ها در دیداری دوستانه در تور پیش فصل خود، مقابل سالزبورگ به میدان رفتند و در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خوردند. تک گل بارسلونا را مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی به ثمر رساند. 

به نقل از مارکا، کومان سرمربی سابق تیم ملی هلند و باشگاه اورتون، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "این شکست اتفاق خیلی بدی برای ما نبود، زیرا در حال حاضر در اردوی پیش فصل هستیم، اما توانستیم یک حریف قدرتمند پیدا کنیم. به نظرم دیدار خوبی بود و بازیکنانمان دوندگی بالایی داشتند. هر دو تیم پرس کردن را در دستور کار قرار داده بودند و با ریتم سریع و تند بازی کردند. بازی بسیار فوق العاده‌ای بود، اما دوست ندارم شکست بخورم. در کل از عملکرد بازیکنانم در این هفته راضی هستم." 

کومان همچنین راجع به تغییر سیستم بارسلونا در دیدارهای پیش فصل گفت: "سیستم عوض کردن بسیار مهم است. به نظرم این اتفاق در فصل گذشته چیزهای زیادی به ما داد و همه اطلاعات و دادهها به ما می‌گویند که این بهترین سیستم ما بود. باید قادر باشیم که در طول بازی سیستم را عوض کنیم. گفتن این حرف راحت نیست، اما قرار است به تاکتیک ما تبدیل شود."

4416