بارسلونا در این روزها چگونه می‌تواند قرارداد مسی را تمدید کند؟

بارسلونا در این روزها چگونه می‌تواند قرارداد مسی را تمدید کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به نزدیک شدن به شروع فصل جدید لالیگا، حرف و حدیث ها پیرامون لیونل مسی افزایش یافته است و باید دید که در نهایت آیا قرارداد او در این روز ها تمدید می شود یا نه اما بارسلونا به چه طرقی می تواند این کار را انجام دهد؟

به گزارش فوتبالی، اوضاع مالی برای بارسلونا در حال حاضر مناسب نیست و آن ها با یک بحران مالی دست و پنجه نرم می کنند. از سویی برخی از رسانه ها معتقدند که قرارداد مسی و بارسلونا در همین روز ها تمدید خواهد شد و خوان لاپورتا به هر طریقی شده این مشکل را حل خواهد کرد. او چند گزینه برای بررسی و رفع مشکل مالی بارسلونا و تمدید قرارداد مسی است.

یک گزینه این است که بازیکنان بارسلونا یعنی هم‌تیمی های لیونل مسی رضایت دهند تا حقوقشان کم شود تا بارسا بتواند هزینه عقد قرارداد جدید با مسی را بدین ترتیب تامین کند. اما این ساده ترین راه نیست. در حقیقت ساده ترین راه ممکن برای تمدید قرارداد لیونل مسی این است که خود لیونل مسی راضی شود تا دستمزد او کمتر شود چرا که مسی بازیکنی است که بیشترین دستمزد را در کل جهان فوتبال می گیرد و رقم درخواستی او در حال حاضر برای بارسلونا قابل پرداخت نیست که البته برخی از رسانه ها هم گفته اند که مسی با کاهش دستمزد خود موافقت کرده است هر چند که هنوز قرارداد مسی به طور رسمی بسته نشده و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی در سر خواهد داشت.

1470