دلیل منتفی شدن همکاری پرسپولیس با همراه اول

دلیل منتفی شدن همکاری پرسپولیس با همراه اول

پایگاه خبری فوتبالی- چرا شرکت همراه اول اسپانسر پرسپولیس نمی‌شود؟

به گزارش فوتبالی،در حالی که پس از حضور سید مجید صدری به عنوان رییس هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس اخباری مبنی بر قطعی شدن انتخاب یک اپراتور تلفن همراه به عنوان اسپانسر این باشگاه در فصل بیست و یکم به گوش می رسید اما گویا اتفاقات رخ داده پس از دربی 95 باعث شده تا همکاری این اپراتور با پرسپولیس منتفی شود.

ماجرا از این قرار است که بلافاصله پس از برتری پرسپولیس در دربی 95، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری، با ارسال توئیتی در فضای مجازی برای استقلالی ها کری‌خوانی کرد که این توئیت جهرمی حتی با واکنش فرهاد مجیدی نیز روبرو شد.

آذری جهرمی که همه از علاقه او به پرسپولیس آگاهند، سابقه طولانی در کری خوانی برای هواداران استقلال دارد و او  پس از برتری تیم مورد علاقه اش، ستاره های استقلال که نشانه ای از دو قهرمانی این تیم در آسیا دارد را نشانه گرفت.

جهرمی در این توئیت خود، با سخره گرفتن دو ستاره استقلال نوشت: " ولی به نظرم اون دو تا ستاره‌، سیّاره باشند" و یک ایموجی چشمک را نیز در پایان توئیتش قرار داد و این مسئله منجر به شدیدترین واکنش ها از سوی هواداران استقلال شد.

پس از این حاشیه ها گویا شرکت همراه اول که قرار بود با واسطه آذری جهرمی و سیدمجید صدری در فصل آینده با واسطه یک شرکت زیر مجموعه خود به عنوان کارگزار قرمزها معرفی شود پا پس می کشد و از این کار خودداری می کند.

قراردادی که گفته می شد در حال نهایی شدن بود و باشگاه پرسپولیس در سکوت خبری آن را پیش می‌برد تا گران قیمت ترین قرارداد مالی تاریخ خود را در زمینه جذب اسپانسر به امضا برساند اما توئیت آذری جهرمی این همکاری دو طرفه را هوا کرد.

باشگاه پرسپولیس که حدود 35 میلیارد تومان از همراه اول قرض کرده بود قصد داشت قرارداد خود با این مجموعه را نهایی کند تا قرمزها مبلغی به مراتب بیشتر از سال گذشته از سوی اسپانسر جدیدشان دریافت کنند.

7655