عکس؛ بهترین گلزن رئال مادرید بالاخره به تمرینات برگشت

عکس؛ بهترین گلزن رئال مادرید بالاخره به تمرینات برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید بالاخره به تمرینات برگشت و امروز زیر نظر آنتونیو پینتوس بدنساز رئال مادرید اختصاصی تمرین کرد.

به گزارش فوتبالی، بنزما قرار بود که دو هفته پیش به تمرینات رئال مادرید ملحق شود اما پیش از سفر از لیون به مادرید به کرونا مبتلا شد و به همین خاطر مجبور شد که در قرنطینه بماند.

بنزما بهترین گلزن رئال مادرید در سه فصل اخیر بوده است. کریم پس از جدایی رونالدو آمار خود را بهبود بخشیده و در سه فصل اخیر در رئال مادرید 87 گل زده است و از بهترین فصل های دوران فوتبالش را داشته است. عملکرد خوب بنزما در رئال مادرید باعث شد تا دشان سرمربی فرانسه مجبور شود که پس از شش سال او را در دوباره در لیستش قرار بدهد. کریم در یورو در چهار بازی چهار گل زد و نمایش خوبی داشت اما نتوانست جلوی حذف زودهنگام کشورش را بگیرد.

بنزما حالا فصل جدید را در حالی آغاز می کند که همچنان تنها امید گلزنی رئال مادرید است. هواداران رئال مادرید رویای خرید امباپه را دارند اما هنوز خریدی در کار نبوده است و به همین خاطر است که همچنان کریم تنها امید گلزنی آنچلوتی و رئال مادرید به شمار می رود. بنزما فصل را به عنوان کاپیتان رئال مادرید درون زمین هم آغاز می کند. در حقیقت مارسلو کاپیتان اصلی تیم است اما بازیکن برزیلی در دو فصل اخیر نیمکت نشین بوده و به همین خاطر انتظار می رود که در بخش زیادی از فصل بنزما درون زمین نقش کاپیتانی رئال مادرید را داشته باشد.

4125