هافبک فرانسوی اولین بازی فصل یوونتوس را از دست داد

هافبک فرانسوی اولین بازی فصل یوونتوس را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک فرانسوی یوونتوس در تمرینات پیش فصل این تیم مصدوم شد و احتمالا چند بازی نخست بیانکونری در ابتدای فصل جدید سری آ را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس از ناحیه عضله پا دچار مصدومیت شد و احتمال دارد اولین مسابقه بیانکونری مقابل اودینزه در چارچوب رقابت های فصل جدید سری آ را از دست بدهد.

بانوی پیر امروز طی بیانیه ای رسمی، مصدومیت آدرین رابیو را اعلام کرد. بیانکونری همچنین خبر داد که رابیو ظرف مدت ده روز دیگر مجددا تحت آزمایشات جدید پزشکی قرار می گیرد تا مدت لازم برای بهبودی کامل و زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین مسابقات مشخص شود؛ اما طبق گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، انتظار می رود که این هافبک فرانسوی بیانکونری به دلیل این مصدومیت، سه هفته از میادین دور باشد. در صورت مشخص شدن زمان ریکاوری او، رابیو بازی اول یوونتوس در فصل جدید سری آ مقابل اودینزه را از دست می دهد.

یوونتوسی ها اولین بازی خود در فصل جدید لیگ سری آ ایتالیا را روز یکشنبه بیست و دوم ماه آگوست برابر اودینزه برگزار خواهند کرد. تورینی ها در رقابت های فصل گذشته سری آ تحت هدایت آندره آ پیرلو که نخستین تجربه سرمربیگری خود را پشت سر می گذاشت، موفق به کسب مقام قهرمانی نشدند و پس از 9 سال قهرمانی مداوم، این عنوان را به اینتر و آنتونیو کونته، سرمربی سابق خود واگذار کردند. البته بیانکونری در سال قبل از جام حذفی غافل نشد و توانست قهرمانی در این رقابت را از آن خود کند و امسال نیز با بازگرداندن ماسیمیلیانو آلگری و جایگزین کردن او با آندره آ پیرلو، امید زیادی به فتح مجدد عنوان قهرمانی لیگ سری آ دارند.

9404