عکس؛ توپگیری فوق‌العاده دروازه بان سابق یوونتوس در اولین حضورش در پارما

عکس؛ توپگیری فوق‌العاده دروازه بان سابق یوونتوس در اولین حضورش در پارما

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون با یک توپگیری فوق العاده در پارما یاد روزهای درخشانش در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس را زنده کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان 43 ساله اسطوره ای فوتبال ایتالیا به نظر می رسد که قرار نیست که صرفا برای وقتگذرانی در فصل آینده در پارما حضور داشته باشد چرا که در بازی دوستانه پیش فصل مقابل ساسولو نشان داد که انگیزه و روحیه بالایی دارد و می خواهد فصل بعد نقش مهمی در پارما داشته باشد و به صعود این تیم به سری آ کمک کند.

بوفون که برنده جام جهانی شده در فصل اینده در سری بی حضور خواهد داشت چرا که پس از 20 سال حضور در یوونتوس بازگشتی احساسی به تیم دوران نوجوانی خود داشته است. 

البته پارما در مقابل ساسولو با نتیجه سه بر صفر شکست خورد اما بوفون توانست با یک توپگیری بی نظیر نگاه ها را به خود جلب کند. توپ در محوطه جریمه به فرانچسکو کاپوتو مهاجم ساسولو رسیده بود اما بوفون با یک توپگیری عالی توانست مقابل او ایستادگی کند.  توپگیری عالی بوفون نشان داد که همچنان هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد.  

گفته می شود که بازگشت بوفون به پارما تصمیمی قلبی بوده است چرا که به گفته خودش دو پیشنهاد بزرگ اروپایی داشته اما ترجیح داده به پارما برگردد.

4125