رونمایی از خالکوبی‌های جدید ستاره تاتنهام؛ از سوپرماریو تا «ریک اند مورتی»

رونمایی از خالکوبی‌های جدید ستاره تاتنهام؛ از سوپرماریو تا «ریک اند مورتی»

پایگاه خبری فوتبالی - دله الی ستاره تاتنهام از خالکوبی های جدیدش شامل خالکوبی های برنامه های تلویزیونی نظیر "فامیلی گای" و "ریک اند مورتی" رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 25 ساله از خالکوبی های جدیدش از طریق ویدیویی اینستاگرامی که توسط هم تیمی اش سرجیو رگیلون از او گرفته شده رونمایی کرد. مدافع اسپانیایی روی تک تک خالکوبی های دله الی زوم کرد و در توضیح این ویدیو نوشت:" عجب خالکوبی هایی زدی دوست من!"

در میان خالکوبی های رگیلون می توان به "استوی" شخصیت مشهور مجموعه کمدی "فامیلی گای" اشاره کرد.  از سویی تصویری از بازی ویدیویی معروف "سوپر ماریو" به چشم می خورد و ارم بازی معروف GTA نیز به چشم می خورد. الی در خالکوبی هایش مجموعه کارتونی معروف نتفلیکس یعنی "ریک اند مورتی" را از یاد نبرده است. 

الی کاپیتان تاتنهام در بازی دوستانه پیش فصل مقابل دونز در هفته گذشته بود. تیم نونو اسپیریتیو در این بازی با نتیجه سه بر یک پیروز شد که الی دومین گل بازی را به ثمر رساند. الی امیدوار است که امسال بتواند نقش پررنگ تری در تاتنهام نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

الی فصل گذشته فقط 15 بازی در تاتنهام داشت که نتوانست گلزنی کند اما برای فصل جدید با تغییر مربی انگیزه های بسیار بیشتری دارد.

4125