جزئیاتی از مهمانی مسی با ستارگان پی‌اس‌جی؛ مهمان‌ها چه کسانی بودند؟

جزئیاتی از مهمانی مسی با ستارگان پی‌اس‌جی؛ مهمان‌ها چه کسانی بودند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به خبرسازی در ایبیزا ادامه می دهد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی تعطیلاتش را پس از قهرمانی کوپا آمریکا با آرژانتین ادامه می دهد چرا که هنوز برای تمدید با بارسلونا به توافق نرسیده است. این مهاجم در روزهای اخیر به همراه دوستانش لوئیز سوارز و سسک فابرگاس به یک قایق تفریحی رفته بود و شب گذشته نیز یک ضیافت شام پر سر و صدا را با حضور ستارگان پی اس جی یعنی نیمار، دی ماریا، وراتی و لئاندرو پاردس برگزار کرد.

مسی و آنتونلا شب گذشته تصمیم گرفتند که ضیافت شامی را در ایبیزا برگزار کنند که همه دوستان و آشنایان خود را به این ضیافت در این جزیره اسپانیایی دعوت کردند. یکی از حاضران نیمار هم تیمی سابق مسی در بارسلونا و دوست صمیمی او بود. ستاره پی اس جی به همراه خانواده و دوستانش به تعطیلات رفته است و با دعوت مسی در این مهمانی حضور پیدا کرد. کارول دانتس نامزد سابق نیمار و فرزند پسرش در این مهمانی حضور داشت. بیانکا کویمبرا مدل برزیلی نیز که از دوستان صمیمی نیمار است به همراه نامزدش کریس گدس در این مهمانی حضور داشتند. برونا بیانکاردی نامزد سابق نیمار دیگر مهمان حاضر بود.

خورخلینا کاردوزو نامزد آنخل دی ماریا، جسیکا آیدی که اخیرا با وراتی ازدواج کرده، کامیلا گالانته نامزد لئاندرو پاردس و دنیلا سمان همسر فابرگاس نیز به همراه دخترش ماریا در این مهمانی حضور داشتند. به نظر می رسد که تم مهمانی نیز به رنگ سفید بوده است چرا که مسی و ستارگان پی اس جی همگی سفید پوشیده اند و البته همگی آنها به خاطر تعطیلات روزهای اخیرشان حسابی برنزه و آفتاب سوخته شده اند!

4125