پیراهن پیوس به عبدی می‌رسد؟

پیراهن پیوس به عبدی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان پرسپولیس به بهترین شکل ممکن، لیگ بیستم را به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی یک ویژگی جالب دارد. او در بازیهای عادی پرسپولیس گل نمی‌زند و گویا گلزنی را برای بازیهای خاص تیمش کنار گذاشته است.

او بعد از آنکه در دربی جام حذفی پنالتی خراب کرد و باعث حذف تیمش شد به هواداران تیمش قول داد که در بازیهای بعدی جبران خواهد کرد و نشان داد که آدم بسیار خوش قولی است.

او در سه بازی آخر پرسپولیس در لیگ 5 گل زد و نقش مهمی در پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ داشت تا دیگر کسی به این فکر نکند که این بازیکن در جام حذفی پنالتی خراب کرده است.

عبدی نه تنها در بازیهای حساس پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ موفق به گلزنی شد بلکه او لیگ قهرمانان آسیا و در دو بازی مهم هم موفق به گلزنی شد. یکی دیدار با النصر بود که پرسپولیس توانست در ضربات پنالتی حریفش را شکست دهد و فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا شود و دیگری هم دیدار با اولسان هیوندای در فینال بود که پرسپولیس با گل عبدی پیش افتاد منتهی اولسان آن بازی را برد تا عبدی یکی از تلخ‌ترین گلهای دوران حرفه‌ای‌اش را زده باشد.

عبدی فصل قبل هم گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد تا ثابت کند که متخصص گلزنی در بازیهای بزرگ است.

درخشش عبدی در بازیهای پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ بیستم بیشتر از همه مورد توجه اسماعیل حلالی بازیکن اسبق و سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس قرار گرفته که نقش مهمی در حضور عبدی در تیم اصلی پرسپولیس داشت.

عبدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره مهاجم جوان قرمزها گفته است: من به ‌زور قرارداد مهدی عبدی را بستم. عبدی را اصلاً نمی‌خواستند اما حالا می‌بینید که چه کار می‌کند.ما خیلی روی او در تیم امید کار کردیم. مهدی، آقای گل لیگ امید شد و بعد من چندبار به باشگاه گفتم با این بازیکن قرارداد ببندند. حالا اهمیت حرف‌های من و کیفیت این بازیکن با درخششی که در لیگ بیستم داشت،مشخص می شود. در حال حاضر برنامه ریزی خوبی در تیم های پایه صورت گرفته که بتوانیم چند تا مهدی عبدی به تیم بزرگسالان تحویل بدهیم.

گلهای مهم عبدی حالا می‌تواند یک پاداش غیرنقدی اما فوق‌العاده باارزش را برای او همراه داشته باشد. اینکه پیراهنی به او برسد که پیش از این بر تن یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس یعنی فرشاد پیوس بوده است.

پیوس امروز درباره عبدی صحبت کرده و گفته است: خیلی دوست دارم مهدی عبدی پیراهن شماره 17 پرسپولیس را بپوشد که روزی من می پوشیدم. البته می دانم این پیراهن در حال حاضر بر تن مهدی شیری است اما از شیری خواهش می کنم در صورت امکان شماره 17 را به عبدی بدهد.

7655