پاشازاده: استقلال برای قهرمانی در جام حذفی باید باهوش باشد

پاشازاده: استقلال برای قهرمانی در جام حذفی باید باهوش باشد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال در جام حذفی جام می‌خواهد باید تمرکز بالایی داشته و باهوش عمل کند. در جام حذفی باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها بیشترین بهره را برد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مهدی پاشازاده با اشاره به بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: استقلال در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل سپاهان اشکالاتی در دفاع و هافبک داشت و همین عامل باعث شد تا زردپوشان اصفهانی از عرض زمین استفاده و موقعیت‌سازی کنند.

وی افزود: البته نباید از این نکته غافل شد که بازیکنان استقلال از انگیزه لازم برای بازی با سپاهان بهره‌مند نبودند و در نهایت با شکست لیگ را به پایان رساندند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم شرایط بازی استقلال و گل‌گهر متفاوت با سپاهان است و بازیکنان آبی‌پوش می‌دانند در این مسابقه حق کوچک‌ترین اشتباهی ندارند.

وی تصریح کرد: شاید استقلال روی کاغذ برنده بازی با گل‌گهر باشد و اعضای این تیم به خاطر دو برد قبلی از نظر روحی شرایط خوبی داشته باشند اما باید توجه داشت بازیکنان تیم سیرجانی انگیزه‌های زیادی در این جدال دارند.

پاشازاده تاکید کرد: اگر استقلال در جام حذفی جام می‌خواهد باید تمرکز بالایی داشته و باهوش عمل کند، در جام حذفی باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها بیشترین بهره را برد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی برای پیروزی در این بازی نقشه کشیده‌اند و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند به عنوان بازنده میدان را ترک کنند و به طور حتم تاکتیک‌های ویژه‌ای برای بازی فردا پیاده خواهند کرد.

تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر امروز (چهارشنبه) از ساعت۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی یکی از دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

در دیگر دیدار این مرحله، فولادخوزستان و ملوان بند انزلی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فینال این رقابت‌ها نیز روز ۱۷ مردادماه برگزار می شود.

6641