شرایط بحرانی در دورتموند/ تست کرونای برانت هم مثبت شد

شرایط بحرانی در دورتموند/ تست کرونای برانت هم مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به شدت درگیر بحران گسترش کووید 19 و شیوع بیماری کرونا در میان بازیکنان و اعضای تیم خود است. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در بیانیه‌ ای اعلام کرد که نتیجه آزمایش کرونای یولیان برانت، هافبک بیست و پنج ساله آلمانی این تیم مثبت شده و تا زمانی که نتیجه آزمایش کرونای مجدد این بازیکن منفی اعلام نشود، وی اجازه حضور در جمع بازیکنان، اردوهای آماده سازی و تمرینات پیش فصل این تیم را ندارد و باید به قرنطینه برود. همچنین به دنبال این اتفاقات، انجام تمرینات بروسیا دورتموند نیز تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد‌.

این در حالی است که اخیرا نتیجه آزمایش کرونای توماس مونیه، بازیکن بلژیکی زنبورهای آلمانی نیز مثبت اعلام شده بود و این بازیکن هم با جدایی از سایر بازیکنان و اعضا و تمرینات تیم آلمانی، راهی قرنطینه خانگی شده بود.

بروسیا دورتموند روز شنبه در جام حذفی فوتبال آلمان (اولین بازی رسمی در فصل جدید رقابت های فوتبال آلمان) به مصاف تیم فوتبال ویسبادن این کشور خواهد رفت و باید دید که شرایط این تیم آلمانی در این دیدار در نبود چند تن از بازیکنانش چگونه خواهد بود.

9404