توهین ناخواسته یک گزارشگر به تیم گواردیولا: منچستر آشغال!

توهین ناخواسته یک گزارشگر به تیم گواردیولا: منچستر آشغال!

پایگاه خبری فوتبالی - گاف گزارشگر شبکه اسکای اسپورت در روز شنبه که در برنامه زنده با اشتباه لفظی منچسترسیتی را "منچستر آشغال" تلفظ کرد به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هر چند که در حال حاضر فوتبال در لیگ های مختلف به صورت جدی آغاز نشده است اما به نظر می رسد که گزارشگران شبکه اسکای اسپورت سرشان به شدت شلوغ است چرا که باید در مورد نقل و انتقالات صحبت کنند.در حال حاضر منچسترسیتی بیشترین نگاه ها را به خود جلب کرده است چرا که آنها مذاکراتی جدی برای جذب هری کین و جک گریلیش داشته اند.

هری کین در روزهای اخیر برای این که تاتنهام را مجبور به فروش خود کند در تمرینات حاضر نشد. به همین خاطر گری کوتریل خبرنگار اسکای اسپورت به نزدیکی زمین تمرین اسپورز یعنی اینفیلد رفت تا در این باره گزارش بدهد. کوتریل اما در حین گزارش خود مرتکب یک گاف وحشتناک شد و تیم گواردیولا را "منچستر آشغال" صدا زد، لقبی که بسیاری از هواداران رقیب هم برای آنها به کار می برند.

منچسترسیتی به نظر می رسد که در صورت جذب کین و گریلیش بتواند ترکیب کاملا قدرتمند و غیرقابل مهاری را داشته باشد و مدعی جدی کسب همه جامها در فصل آینده خواهد بود.

4125