ملی پوش ایتالیایی سابق پاریسن ژرمن به جنوا ملحق شد

ملی پوش ایتالیایی سابق پاریسن ژرمن به جنوا ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان ملی پوش ایتالیایی پس از کسب عنوان قهرمانی یورو 2020 همراه با تیم ملی کشورش، با جنوای ایتالیا قرارداد امضا کرد و به این تیم ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه جنوا، سالواتوره سیریگو با قراردادی آزاد به این باشگاه ایتالیایی پیوست. سیریگو که به همراه تیم ملی ایتالیا به عنوان قهرمانی یورو دست یافته، قراردادی یک ساله را با این باشگاه کشورش منعقد کرد.

سالواتوره سیریگو پیش از این برای باشگاه هایی مانند پارما و تورینوی ایتالیا، پاریسن‌ ژرمن فرانسه، سویا و اوساسونای اسپانیا به میدان رفته است و در دویست و ده بازی که در سری‌ آ برای تورینو و پارما به میدان رفته، پنجاه و پنج کلین‌ شیت را به ثبت رسانده است.

از این دروازه بان در طول رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) که به قهرمانی ایتالیایی ها انجامید، به عنوان دروازه بان ذخیره و جانشین جانلوئیجی دوناروما استفاده می شد که البته با درایت روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری، موفق شد در یکی از مسابقات ایتالیا در دور گروهی رقابت ها برای دقایقی بازی کند تا سیریگو فرصت بازی در این تورنمنت معتبر را پیدا کرده و از این بابت، حسرتی به دل نداشته باشد.

9404