کارشناس فوتبال امارات: نگران تیم ملی هستیم/ زمان بیشتری برای آماده‌سازی لازم است

کارشناس فوتبال امارات: نگران تیم ملی هستیم/ زمان بیشتری برای آماده‌سازی لازم است

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال امارات معتقد است که برنامه آماده‌سازی این تیم برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و رویارویی با قدرت‌های فوتبال آسیا متناسب نیست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، تیم ملی امارات روز جمعه این کشور را به مقصد صربستان ترک می‌کند و یک اردوی آماده‌سازی کوتاه مدت را با حضور 27 بازیکن و به مدت یک هفته در این کشور پیش روی خواهد داشت.

عبدالله مسفر کارشناس فوتبال امارات در این خصوص می‌گوید: نگران تیم ملی هستیم چرا که این اردوهای کوتاه‌مدت من را به یاد آماده‌سازی تیم پیش از شروع مسابقات مرحله اول می‌اندازد که باعث شد نتایج دور از انتظار کسب شود. حالا می‌دانیم که شرایط سخت‌تر است و در گروه ما قدرت‌های برتر فوتبال آسیا حضور دارند. میزان آمادگی تیم ملی امارات باید متناسب با قدرت حریفانمان باشد که اینطور نیست.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم هدف این اردو را بررسی کنیم باید بگویم احتمالا فن مارویک سرمربی تیم ملی می‌خواهد شرایط بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهد و الا بسیار سخت است که بگوییم در این اردو اهداف فنی و آمادگی جسمانی مورد نظر دارد. اینگونه برنامه‌های آماده‌سازی به زمان بیشتری نیاز دارد و در اردوی یک هفته‌ای تحقق پیدا نمی‌کند.

مسفر در پایان گفت: در برنامه پیش‌فصل بازیکن به زمان بیشتری برای آماده شدند نیاز دارد. از سویی برنامه آماده‌سازی ما باید بهتر از حریفانمان باید تا حداقل بتوانیم مقابل چهار تیم در این گروه پیروز شویم و مدعی صعود به جام جهانی باشیم. 

امارات در کنار کره جنوبی، عراق، لبنان و سوریه یکی از حریفان ایران در گروه نخست مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی است.

۴۱۵۴