توخل: از پیروزی مقابل آرسنال بسیار خوشحالم/ برنامه‌های خاصی برای آینده دارم

توخل: از پیروزی مقابل آرسنال بسیار خوشحالم/ برنامه‌های خاصی برای آینده دارم

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی از پیروزی دو بر یک شاگردانش در دیداری دوستانه مقابل آرسنال، خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی که تیم‌هایشان در مراحل ابتدایی یورو 2020 حذف شدند، در این دیدار حضور داشتند. تیمو ورنر و کای هاورتز که روی گل اول همکاری داشتند و همچنین دیگر بازیکنان از جمله آنتونی رودیگر، کورت زوما، متئو کواچیچ و همچنین انگولو کانته ستاره فرانسوی که در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به بازی آمد. 

به نقل از وبسایت رسمی باشگاه چلسی، توخل در نیم فصل دوم فصل گذشته، چلسی را در اختیار گرفت و توانست همراه با آبی‌های لندن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او در نظر دارد تا در فصل آینده، تیم قدرتمندتری به میدان بفرستد. سرمربی سابق تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند گفت: "در بعضی از دقایق بازی به خاطر سرعت و کیفیت آرسنال اذیت شدیم، زیرا آن‌ها چهارمین بازی پیش فصل خود را برگزار می‌کردند و این موضوع کاملا طبیعی است. از نمایش بازیکنانم در نیمه اول بسیار خوشحالم و به نظرم با شایستگی پیروز میدان شدیم. موقعیت‌های خطرناکی درست کردیم و می‌توانستیم چند گل بیشتر نیز به ثمر برسانیم."

توخل در ادامه گفت: "فصل بسیار طولانی را پشت سر گذاشتیم و همچنین بسیاری از بازیکنانمان در تورنمنت‌های تابستانی شرکت کردند و حالا کار بسیار سختی برای سازماندهی کردن آن‌ها داریم. برنامه‌های خاصی در ذهنم وجود دارد و امیدوارم بتوانم آن‌ها را عملی کنم."

4416