عجیب‌ترین آمار در لیگ برتر/ تراکتور با ۱۱ سرمربی در دوره زنوزی/ یک تیم فوتبال روی نیمکت تراکتور!

عجیب‌ترین آمار در لیگ برتر/ تراکتور با ۱۱ سرمربی در دوره زنوزی/ یک تیم فوتبال روی نیمکت تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - فراز کمالوند در شرایطی هدایت تراکتور را برای دومین بار بر عهده گرفته که این تیم رکورد عجیبی را از خود به جا گذاشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، قبل از شروع لیگ هجدهم بود که محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور شد تا این تیم پرطرفدار تبریزی را به موفقیت برساند.
او در اولین اقدامش ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه ای را که تا پایان لیگ هفدهم سرمربی تراکتور بود، کنار گذاشت و جان توشاک سرمربی ولزی و سابق رئال مادرید را روی نیمکت پرشورها نشاند که بعد از چند هفته دستیارش محمد تقوی جای او را گرفت.

اما بعد از رفتن تقوی، جورج لیکنز بلژیکی هدایت سرخپوشان تبریزی را عهده دار شد.

با شروع لیگ نوزدهم مصطفی دنیزلی به تراکتور آمد تا این تیم را قهرمان کند اما این مربی مشهور ترکیه ای هم عطای حضور در تراکتور را به لقایش بخشید تا احد شیخ لاری به صورت موقت عهده دار هدایت این تیم شود.

با این حال پس از چند هفته ساکت الهامی سرمربی این تیم شد و تراکتور را به مقام قهرمانی جام حذفی سال گذشته رساند.

محرومیت الهامی باعث شد تا تراکتوری ها با علیرضا منصوریان به توافق برسند ولی بعد از پنج هفته او اخراج شد و مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور به طور موقت سرمربی این تیم شد.

در ادامه رسول خطیبی به تراکتور آمد ولی کار او هم به پایان فصل نکشید و فیروز کریمی جایگزنش شد.

حالا هم که کمالوند به تراکتور آمده تا این تیم را از نو بسازد.

تعداد این مربیان نشان می دهد از زمان حضور زنوزی ۱۱ مربی یعنی به اندازه یک تیم فوتبال روی نیمکت تراکتور به عنوان سرمربی حضور داشته اند که حاصل کار آنها تنها یک جام حذفی بوده است.

1470