مهاجم بارسلونا: امیدوارم در دیدار بعدی دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشم

مهاجم بارسلونا: امیدوارم در دیدار بعدی دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشم

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی بارسلونا قصد دارد در تمرینات و دیدارهای دوستانه پیش فصل، فرصت بازی کردن پیدا کند تا بتواند توانایی‌‌هایش را به کادرفنی بارسلونا نشان دهد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های ردبول سالزبورگ و بارسلونا در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت و بریتویت دوست دارد دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشد. او در دیدار قبلی بلوگرانا مقابل اشتوتگارت، نیمکت نشین بود و هیچ گاه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. 

به نقل از سایت مارکا، بریتویت پس از گذراندن یک هفته در کمپ تمرینی بارسلونا در اولین مصاحبه فصلش با وبسایت رسمی بارسلونا گفت: "تاکنون همه چیز خوب بوده است، اگرچه من دیرتر از بقیه به تمرینات اضافه شدم، چون در تعطیلات بودم. به بارسلونا آمدم و حتی فرصت باز کردن کیف‌هایم را نداشتم و حالا باید مستقیما به آلمان بازگردم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و حالا دوست دارم دوباره فوتبال بازی کنم. منتظر بازی چهارشنبه شب برابر سالزبورگ هستیم و امیدوارم که بتوانم دقایق بیشتری در مستطیل سبز حضور داشته باشم، زیرا حس می‌کنم آماده‌ام. منتظر به اتمام رسیدن تمرینات پیش فصل و همچنین آغاز لالیگا هستم. سالزبورگ تیم خوبی است. چند سال قبل در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند."

4416