مهاجم جدید میلان: هیچ مشکلی برای بازی کردن با زلاتان ندارم

مهاجم جدید میلان: هیچ مشکلی برای بازی کردن با زلاتان ندارم

پایگاه خبری فوتبالی - الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی و تازه وارد باشگاه میلان مدعی است که می‌تواند همزمان با زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما مربیان تصمیم آخر را خواهند گرفت. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته الیویه ژیرو پس از سپری یک دهه در لیگ برتر انگلیس، با مبلغ 2 میلیون یورو از چلسی به سن سیرو آمد تا کمک حال زلاتان در خط حمله روسونری باشد. زلاتان در حال حاضر روی ریکاوری و بهبودی‌اش تمرکز کرده و سایت کالچو مرکاتو ادعا دارد که وضعیت او در چند روز آینده ارزیابی خواهد شد و شاید بتواند به زودی به تمرینات گروهی میلان ملحق شود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، هدف مهاجم سوئدی بازی کردن در مقابل سمپدوریا در روز بیست و سوم آگوست می‌باشد. الیویه ژیرو در پاسخ به سوال 'آیا او می‌تواند در کنار زلاتان بازی کند؟' گفت: "چه سوال خوبی. برای من، بازی کردن در کنار بازیکن بزرگی همچون ابراهیموویچ باعث افتخار است، اما من فکر می‌کنم که باید این سوال را از سرمربی بپرسید. در میلان هستم تا با تجربه‌ام به این باشگاه کمک کنم و ما می‌توانیم هم دیگر را تکمیل کنیم. می‌توانم در کنار بازیکنی با خصوصیات زلاتان بازی کنم و مطمئنم که زوج خوبی بسیار خوبی خواهیم شد."

4416