مصدومیت‌ها دست از سر رئال مادرید برنمی‌دارند؛ کروس هم مصدوم شد

مصدومیت‌ها دست از سر رئال مادرید برنمی‌دارند؛ کروس هم مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید در جریان تمرینات پیش فصل از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و یک ماه از میادین دور خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق بایرن مونیخ در جریان فصل 2020-21 چندین بار از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و حالا باید بار دیگر تمرکز خود را روی بهبودی و ریکاوری جمع کند تا سریع‌تر به میادین بازگردد. البته تصور بازی کردن تونی کروس در روز چهاردهم ماه آگوست، در اولین دیدار لوس بلانکوس در لالیگا مقابل سویا به میدان برود. 

به نقل از مارکا، رئال مادرید در بیانیه‌ای درباره این موضوع اعلام کرد: "بعد از آزمایشات روی بازیکن ما، تونی کروس، مصدومیت او پوبالژیا (مصدومیت در ناحیه کشاله ران) تشخیص داده شد و حالا منتظر ارزیابی‌های پایانی هستیم."

این مصدومیت کروس اصلا برای این هافبک سی و یک ساله خوب نیست. او به تازگی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد تا تمام تمرکزش روی رئال مادرید باشد. 

اما یک خبر خوب برای کارلو آنچلوتی، بازگشت داوید آلابا ستاره اتریشی به تمرینات است. دو هفته پیش، جواب تست کرونا مدافع اتریشی سابق بایرن مونیخ، مثبت اعلام شد و او دو هفته از تمرینات را غایب بود. اما صبح روز سه شنبه در تمرینات حضور پیدا کرد تا برای شروع فصل جدید لالیگا آماده شود.

4416